13 oktober 2009 - Behöver en ny tuttekasse!

    Nu börjar det nästan bli lite akut med mina BH:ar här. Får typ blåmärken efter bygeln numer eftersom de blivit så tajta. Min bror brukar skoja om att han nog har några svarta sopsäckar liggandes, och det är ju himla hyggligt av honom, men jag föredrar nog någonting mindre...soppsäck-alike? 

    Synd bara att det ska vara så iniunderjorden dyrt! Jag vet ju inte hur mycket mer de framtida matsäckarna hade tänkt att växa innan det får räcka, och då känns det jätteonödigt att slänga ut massa pengar på en dyr BH. Skulle ju kunna köpa amningsBH, men av just samma orsak känns det lite osäkert. Och det är ju inte så att jag bara kan undvika att gå med BH ett tag, tills det börjar dra ihop sig. De är ju inte så charmiga där de hänger och det är rätt obehagligt att gå runt utan. Känns ju som om jag får streckmärken eftersom de är så tunga och drar i huden. Men nog pratat om mina boobsar! ;)


    På torsdag åker Jonas tillbaka till Brasilien och Yessica följer med, den lyllosen! Fan va skönt det skulle vara att få några veckor där nere. Men jag får bara vänta! Den som väntar på nåt väntar aldrig för länge säger de ju, men just nu känns min återkomst till Brasilien väldigt abstrakt! VNågon gång måste det ju ske, men frågan är när. Vill ju så gärna åka ner och visa upp bebisen nästa år, men det är ju helt en fråga om pengar. Usch, jag hatar pengar. Eller jag hatar att inte ha några pengar. Näe, vet ni? Jag hatar att allt måste kosta så himla mycket pengar! Men det är som det är och som det alltid har varit; Har man gott om pengar kan man ha det gott också. Vi andra stackars satar får leva på deras rester..


Men sånt är livet!
Nej, jag är inte deppig, bara lite avundsjuk!
Hejj!!! :)

 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0