12 oktober 2009 - Resultat av hur en uttråkad flicka kan avsluta sin kväll.

 



  För att vara en god medmänniska och spara tid på er ska jag nu besvara frågorna som ni inte ens har behövt besvära er med att ställa än.

- Jag är inte naken på bilderna. Är väldigt varmt i mitt rum ikväll så jag valde att ta på mig det minsta tänkbara jag kunde finna. Råkade bli tublinnet/kjolen Kajsa lämnade efter sig i Brasilien!
- Jag har extremt mycket fritid, och har därför möjlighet att spendera en måndagkväll med att knäppa helt onödiga bilder på mig själv bara för att fördriva tiden liksom.


Det var väl det viktigaste, tror jag minsann. Nu ska jag sova var tanken. Ge det ett försök i alla fall så får vi se i morgon hur det gick!!

 

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0