11 oktober 2009 - ...och nu då?

    Nu har jag kollat min Facebook, kollar allas bloggar, ätit frukost, kollat min facebook och allas bloggar igen. Jag har lyssnat på massa hög musik för JJrs skull...och nu då?

    Jo, nu har jag just laddat ner en demo till något mesigt spel jag ska ge ett försök. Duger det inte blir det nog att jag dyker i badet nån timme eller tills huden faller av!

    Mina naglar har helt plötsligt genomgått en drastisk och plötslig förvandling från naglar till klor, och är nästan lite för långa nu, för min smak. Känner mig lite handlingsförlamad med dem. När jag ska skriva på datorn blir det att jag trycker ner ett dussin andra tangenter förutom den jag hade tänkt trycka ner. Så istället för ett R blir det lpjuokkjyljy. Jobbigt att läsa va? ;) Kanske jag filar ner dem? Kanske, kanske inte.

Att fila eller att inte fila...det är frågan!



LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0