10 oktober 2009 - v.17+5 var jag då!

    Bilden från ultraljudet kom jag på att jag inte hade visat än. Är väl inget måste heller, men det är trots allt den enda bilden jag har på min bebis än så länge, och något vill jag ju flasha lite med! =) Som ni noh har förstått har jag en riktig mamma-dag då jag bara går och tänker på den lille krabaten som ligger där inne och gör sig påmind på rätt så smärtsamma sätt. Tror att min hjärna kanske försöker förstå vad det är som håller på att hända. Sätter sig i handlingsberedskap, liksom.


    Bilden togs för 11+3 veckorsen. Då var han/hon runt 15 cm och vägde typ 250g. Men det såg ju redan ut som en bebis. Man kunde till och med se näsan, redan då. Nu har den växt till mer än det dubbla och är ca. 38 cm lång och väger dryga 1,6 kg. Jag minns dagen som om det var igår, tiden har gått skitsnabbt. Och om samma lika lång tid kanske jag har honom/henne på utsidan istället! Nu längtar jag massa, massa!

Det ser ju ut som en grabb, tycker ni inte? :)





Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0