10 oktober 2009 - Sa ju de!

    Precis som jag förutspådde i det föregående inlägget är jag verkligen skittrött nu! Skulle lätt kunna lägga mig ner och sova nån timme, men Andreas och Tessie ska komma ner och dessutom kommer det bara förstöra för mig själv ikväll. Så jag håller mig vaken! 


    Andreas sa att Tessie skulle ha med sig en present till mig så jag sitter här och är supernyfiken! Förstår inte riktigt vad det är jag gör som får folk att vilja ge mig massa presenter. Har aldrig varit med om det innan så jag är lite ställd, ärligt talat! Självklart tycker jag att det är jätteroligt, vem skulle inte göra det liksom. Det jag får är ju mestadels saker jag är i behov av, och inte har råd att köpa själv så jag uppskattar det jättemycket :D Det gör, som sagt, in tråkiga vardag massa mycket roligare :)


Nu är torktumlaren färdig, så jag ska vika tvätt!!

Ajöken ajö


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0