1 oktober 2009 - Nymålade naglar

    Känner mig alltid lite extra piffig när jag har fixat mina naglar. Tycker det är så roligt med alla roliga färger som finns på nagellacken. Är inte så himla kosmetisk annars, men omhändetagna naglar gillar jag att ha. Har ju dock en tendens att riva sönder mina nagelband, och då blir inte händerna särskilt attraktiva, men det är bara i perioder. Nu har jag en bra period med mina händer. De är hela och naglarna växer och är hårda! Bra, bra =)

    Kanske dumt att måla dem så här sent, men jag hade inte riktigt koll på klockan när jag började. Ja, det är ju bara att vänta på att de torkar innan jag kryper ner. Tar väl inte så jättelänge. Kan kolla på ett avsnitt av Sjukhuset så lär det vara redo sen! :)


Godnatt och sov så gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0