1 oktober 2009 - Idol är grymt bra - att fördriva långsamma minuter med

    Lite besviken får jag nog sänga att jag blev av gårdagens program. Blev inte direkt "blown away" av någon av kandidaterna, vilket jag tycker om att bli!

    Och blir lika besviken varje gång då Laila Bagges make-up artister, eller vem den nu är som bestämmer om hennes sminking, inte lärt sig att läppstiftet ska vara läpparna. Inte ovanför! Det målas ju tvärs över hennes amorsbåge så det typ ser ut som om hon (eller någon annan...?) slickat henne jätteslaskigt runt läpparna. Jag gillar det inte riktigt..!


   Undrar hur tjejerna tedde sig ikväll då. Får se det när det kommer upp på webTv:n. Kan verkligen inte förstå att jag har tagit del av hela Idolhysterin. Har faktiskt aldrig följt det förut. Tror jag gör det mest för att jag inte har något bättre för mig. Det är ju nästan en hel timme jag slår ihjäl genom att titta på ett avsnitt! 


Får se om jag hittar något annat att fördriva tiden med nu då..


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0