1 oktober 2009 - Gjort Kungsmässan med Joss =)

    Först sprang vi in på apoteket då Joss till sin förskräckelse upptäckt (i hennes ögon) massa ovälkommna gäster på kinderna, och fest i morgon på det. Jag tyckte inte det var så farligt, men det blev uttorkande medel så det stod härliga till. Här ska inga blämmor tro att de ska få sitta i lugn och ro, inte!
    När vi var klara där gick vi in en sväng på HM och sedan Gina. Sen Lindex och HM igen för vi glömde titta på bebiskläder försrta vändan. Vi kom fram till att om det, mot all förmodan, skulle bli en flicka, så ska hon inte tvingas gå klädd i rosa blommor från topp till tå. Jossan har idag satt sig själv i chefsposition när det kommer till barnets "utsmyckning"!

    Sedan blev det buffé! Jag minns inte sist jag vräkte i mig så mycket käk! Pommes frites, pizza, wok (med älskade vattenkastanjer och bebymajs), kyckling och såklart; vitlöksås. Doppar all mat på buffé i vitlöksås. Det är liksom den som jag buffé! Ingen buffé utan vitlökssås helt enkelt. Capish? ;)
    Som vanligt efter jag vräkt i mig massa mat blev jag sockersugen. Spelar ingen roll hur mätt jag blir, vill alltid ha något sött efter maten. Så vi gick till pressbyrån där jag köpte lite godis och en cola. Sen kände vi oss rätt så klara med Kungsmässan och hoppade in i bilen och åkte hem.


Alltid trevligt med en liten oplanerad dagsutflykt. Något man verkligen borde göra oftare.


Hej.so.long!


Kommentarer
Postat av: Josie

Tycker det är viktigt att vara chef över något :P kul å se dig igår. ha en bra helg så ses vi snart.

2009-10-02 @ 12:20:49
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0