8 november 2009 - Sena nätterna börjar bli!

    Hade ju kommit in i en rätt bra rutin ändå. Somnade runt 23 på kvällen. Tyckte det är rätt lagom sent! Men nu har jag gått tillbaka till mina gamla vanor och ser midnatt både komma och gå innan jag ens börjar tänka på att sova. Spelar ju inte så stor roll, egentligen, med tanke på att jag inte har några direkta tider att passa. Men känns ändå inte riktigt bra att sova bort hela dagen. Detta händer ju inte i vilket fall som helst, eftersom jag vanligtvis vaknar vid en viss tid i alla fall. Jäkla prat på mig om sova och icke sova känner jag...trist!

    Kajsa sitter just i denna stund på Kastrup och väntar på att natten ska gå. Hon ska möta upp sina klasskompisar 05:30 imorgonbitti. Tills dess är hon ensam. Skulle aldrig orka sitta ensam på en flygplats så länge. Jag är imponerad!

    Pappa har varit här idag och vi har haft lite farsdag fika. Tycker det är så himla mysigt när jag får vara ensam med pappa, vi har alltid så mycket att prata om och vi har alltid roligt ihop. Han är lätt en av mina bästa vänner! Nu är det ju så bra att jag har eget ställe så han kan komma och hälsa på. Hoppas han gör det oftare!


Pappsen på julafton-07. Jag försökte få honom att le, vilket han sällan gör på kort.
 Döm själva framgången...





    Fick en kärleksförklaring idag som jag inte hade förväntat mig. Alltså inte från Johnny. En gemensam vän som först skickade värsta kyssen på msn och sedan skrev "I love you very...". Blev lite ställd och frågade vad han menade. Då sa han snabbt att jag är som en syster. Han är den enda killen som Johnny varit allvarligt svartsjuk på, helt utan orsak såklart. Men han fick för sig att vi hade något ihop. Många trodde att denne kille också var ute efter mig, men jag har aldrig trott det. Han är en nära vän, och den jag litar på mest av alla i Brasilien. Men inget mer...hoppas jag!


    Imorrn ska jag träffa Sara i stan. Vi ska äta sushi (mmmmums) och jag ska till skatteverket och hämta ut personbevis med nya adressen på (hoppas att det är klart bara) och sedan åka och vaccinera mig. Har varit väldigt skeptiskt men har bestämt mig för att göra det. Många gravida har gjort det nu och det har inte varit några konstigheter. Någon fick lite feber, men värre än så var det inte. Hellre lite feber, eller till och med lite mycket feber än själva nasseflensan liksom!

Jag hoppas på flyt under morgondagen...


Godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0