7 november 2009 - Lördag idag

    Igår kom Pauie hit. Åkte hem och satt i soffan typ halva natten och pratade om...ja, Brasilien och dess underliga befolkning helt enkelt. Kom väl i säng runt tvåtiden och däckade rätt snart därefter. Sov otroligt bra inatt, faktiskt. Har inte fått en god natts sömn på ett bra tag, men inatt har jag inte vaknat en enda gång. Inte ens för att kissa! Kände mig till och med relativt utvilad när jag slog upp ögonen strax innan 12. Varade inte så länge dock. Har nu diskat tre dagars påsamlad disk och är helt slut. Så där försvann den goda sömnen. Skulle utan svårigheter kunna somna nu!

    Förstår verkligen inte hur det kan gå så lite bra (-läs; INGET!) på TV:n på en lördag. På veckodagarna brukar det gå mycket mer, men nu är det bara massa strunt! Har ju ingenting att vila ögonen på, juu!

    Så, det är lördag idag. Och jag har inget att göra. Pauie skulle eventuellt sova här i natt också, beroende på hur det går med hennes nyfunna vän.

Nu ska jag i alla fall se till att få lite mat i magen. :)


Hej Svej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0