5 november 5009 - Tvättdag!

     Har mått dåligt idag. Är trött och känt mig illamående och har svårt att få i mig mat. Har tryckt i mig en tallrik cheerios och två rostade mackor i alla fall, så jag har nåt att gå på. Slängde upp fönstrerna nu också och hoppas att lite frisk luft i lägenheten kan göra något åt saken. Tog tag i mig själv runt 13 tiden och diskade upp alla tallrikar, glas och bestik som var påväg att gå sin egen väg. Sen städade jag ordning i köket så det ser fint ut igen. Dessutom har jag fått tvättat alla mina smutsiga kläder också! Den sista omgången ska väl vara färdig om 20-30 minuter! Så jag har fått lite gjort i alla fall, men dammsugningen får nog vänta. Kan ju ta det när jag fått en mopp så jag kan tvätta av golven samtidigt!

    Jag har börjat planera för första kvällen när Johnny är här redan. Pratade med honom idag och frågade om han ville ha filmkväll och ha Sagan om Ringenmaraton med mig. Babblade på för fullt om vad vi skulle göra och vad vi skulle titta på osv. Han blev tyst en stund och sa sedan; - Javisst, men jag vill mest bara vara med dig. Tyckte jag var gulligt sagt, och det är ju såklart det jag vill också. Men jag har saknat att titta på film med honom. Har iofs saknat att göra allting med honom...det är bara 26 dagar kvar nu! Mindre än en månad! 


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0