4 november 2009 - Att man ska vara så trött!

Fan..hade skrivit ett inlägg men råkade radera allt! Försöka skriva kort om min dag då;

- Hämtat ut Referensbilagan stämplad och klar. Bara passkopiorna kvar sen är det klart!
- Träffat Cissi första gången sen studenten. Åkte hem till henne vid Varland och satt i deras soffa och tjötade non-stop. Precis som vanligt. Hon var mycket intresserad om graviditeten och den kommande förlossningen. Fick svara på massa frågor.
- Slöat framför TV:n.

    Imorrn ska jag tvätta och diska för hela veckan. Eventuellt dammsuga om orken finns efter det första.

Kvällen ser ut;

- Ligga på soffan och titta på Greys Anatomy som jag har en återväckt passion för. Tänker inte röra mig ur fläcken förren magen kurrar, blåsan läcker eller sängen lockar!!

HEJSVEJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0