30 november 2009 - Nervspel!

Har nervspel i magen nu. Tänk om något går galet och han inte kommer fram? Imon (idag) åker han. Klockan 14:10 lokal tid. Alltså 18:10 svensk. Kommer ju inte veta om allt gått bra förren på onsdag på flygplatsen. Är verkligen orolig nu. Hatar att inte ha kontroll! Gaah...

Har varit med Sara i stan och tittat på NK:s jul idag. Myysigt var det, och det hjälpte väl julkänslan att träda fram en smula. Sedan kom hon med hem och vi åt middag tillsammans. Kassler och potatismos blidde det, så ingen lyxmat att tala om men ätbart var det! Sedan hade vi en sen första advents fika med julmust och lussebullar med saffran i. Mycket gott! Hon har precis åkt hem nu. Jag ska snart krypa till sängs själv. Ska tvätta imorrn, men tar nog bara sängkläderna. Får boka ny tvättid till resten, så slipper jag släpa ner allting själv. Förhoppningsvis...

Nej, nu ska jag sluta tänka dumt! Det kommer gå fint. Han åker ju inte genom Portugal så det borde inte vara några problem. Han har alla papper och mitt telefonnummer. Undrar de över något så får kan de ringa och fråga!
- Det kommer gå bra!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaha okej, ett bra tagsen då. :( Jag gillar din blogg, mysigt att följa graviditeten och sådär, och veta vad du pysslar med om dagarna, bra när man inte hörs och ses så ofta. :) Kram på dig!

2009-12-01 @ 11:19:28
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0