27 november 2009 - Ny oro...

Jag tror det finns någon högre makt som inte, under några omständigheter, vill att jag ska slappna av. Så fort ett problem är ur världen dyker ett nytt upp. Ibland är det saker jag kan lösa, och då är det väl en sak. Det håller mig vaken och fokuserad. Värre är det, som nu, när jag ingenting kan göra. Bara hoppas på det bästa och se vad som händer. Nu när jag är lite äldre inser jag att jag har ett starkt kontrollbehov. Vill gärna veta om allt som sker och mär minsta lilla problem dyker upp (mitt eller andras) vill jag inget hellre än att lösa det. Tillfredsställelsen är stor när jag lyckas, men besvikelsen enorm om jag inte gör det.

Det är kan man kanske inte direkt kalla problem, men det är helt klart orosmoment. Det är inget som hänt mig eller barnet. Johnny är inte heller inblandad, kan jag säga i alla fall. Vill inte skriva vad det är om än pga jag inte vet vilka som läser bloggen. Men jag hoppas, och jag tror på dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0