26 november 2009 - Soffpotatis...

Sitter på min plats i soffan och samlar kraft (-och lust) att ta tag i mig själv, klä på mig och åka in till brunnsparken. Ska besöka Nordea en sväng för att skriva ut kontoutdrag inför socmötet imorgon. Känns bara så himla onödigt att åka den "långa" vägen in till stan bara för den sakens skull. Hade velat göra något. Men det finns ju inget att göra. Får åka hem och fixa ordning alla papper de kommer vilja syna istället!

Jag känner mig aldrig utvilad när jag vaknar nuför tiden oavsett hur länge jag sover. Sover inte lika djupt nu som jag gjorde innan jag blev gravid så jag behöver ju mer sömn. Men jag vaknar ju alltid av att jag är kissnödig eller hungrig, så jag kan ju inte sova ut. Och det känns inte rätt att gå och lägga mig igen om klockan är efter 11 liksom.


Nej, nu får det bli fart här!


(-Älskar att de börjat visa Blossa-reklamen!!)



Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0