25 november - Är i behov av en ordentlig massage!

Vaknade i natt av en lättare version av nackspärr. Hela högersidan vad hård som ett järnspett och fick försöka, halv sovande, att massera och stretcha upp den så jag kunde röra mig igen. Jag la en extra kudde under så jag kom upp lite mer och somnade sedan om. Men jag tror inte jag sov jättebra. Vaknade i alla fall med huvudvärk och har fortfarande ont i nacken. Minns inte sist jag var så stel. Måste verkligen börja röra på mig och stretcha mina muskler. Önskar jag hade pengar till massage, men det kan jag ju titta i stjärnorna efter.

Ska snart åka till bm och lämna ett urinprov. Men ska ju ha urinet i urinröret i minst 4 timmar så det är ju ingen ide att åka så snart efter jag har vaknat eftersom det första jag gör på morgonen är att tömma det! Dessutom känner jag inte för att gå ut just nu i detta vädret. Jag kan verkligen inte förstå vart allt vatten kommer ifrån. Hur mycket regn kan det finnas liksom? Någon "Där uppe" har visst kommit in i en riktig sorgeperiod och bara gråter och gråter...



Får väl dra på mig en svart soppsäck innan jag går...



Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0