25 november 2009 - I'm on Candid Camera =D

Imorgon går jag ju in i en ny vecka, nämligen 37. Har alltså gått 36 fulla veckor och "jobbar på" den 37:de. Då får det ju bli lite nya bilder också naturligtvis. Bara det att jag inte orkade vänta tills i morgon. Fick syn på kameran som så ensam låg i soffan och var näst intill tvungen att gå lös med den. Kunde inte låta bli att ta lite fjantiga bilder när jag ändå var igång. Men det är okej! Eller...?



Magen dårå.




Framifrån syns det nästan inte!




Jodå, fjantet sitter i...;)





Tittar på TV :D




Min snygga tvilling ;)




Håll till godo :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, fina magen :) Undrar vem det är som ligger där inne och gottar sig. :)

2009-11-26 @ 14:37:51
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0