23 november 2009 - Det blev rätt sent igår

Åkte hem till Sara igårkväll. Hade haft så tråkigt hela helgen ju, så jag behövde bli lite underhållen. På vägen fick jag dock förvärkar (antar jag) och trodde jag skulle kräkas. Det kom när jag var påväg till vagnen men sedan avtog det. Inte förren jag närmade mig hållplatsen jag skulle av på kom det tillbaka. Jag fick skicka iväg ett sms till Sara att hon skulle komma och möta mig. Jag behövde lite bärhjälp då jag hade datorn med mig. Hon kom nerspringande med tandborsten i högsta hugg! Det gick i alla fall över när jag kom in och satte mig ner. Tror jag börjar närma mig en punkt då jag inte borde springa runt utan hålla mig hemma och ta de lugnt. Men det är ju så fruktasvärt tråkigt!

Jag och Sara satt i vardagsrummet och pratade massa festminnen (finns måånga) och tittade på bilder på gamla festkompisar. Vad vi skrattade åt oss själva. Fick verkligen skrattat av mig en hel del. Lite förmycket nästan. Fick typ svårt att andas efter några timmar och fick ställa mig på fyra ben och dra några djupa andetag. Men det var det värt. Åkte inte hem förren 00:31 och var då riktigt trött. Tänkte att jag skulle sova direkt när jag kom hem, men var tvungen att kolla datorn först. Då var Pauie inloggad på msn så vi började prata. Så jag kom inte i säng förren 02:30 och då skulle jag såklart läsa några kapitel innan jag kunde sova. Vaknade i allafall strax efter 12 idag. Hoppas bara jag kan sova ikväll för imorrn har jag saker att göra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0