22 november 2009 - 10

När jag vaknade i morse visste jag varken tid eller rum. Okej, rum visste jag och tid fick jag ju reda på när jag kollade på mobilen, men det har tagit ett tag för mig att komma på vilken veckodag det är. Den första vakna timmen var jag helt bombsäker på att det var lördag, men nu har jag insett att det var igår.

För precis 10 månadersen låg jag och sov efter 20+ timmars resa. Landade den 22 feb i Brasilien. Just nu låg jag väl och sov, men inom inte alltför lång framtid skulle Johnny komma och väcka mig. Minnen...
Dessutom är det bara 10 dagar kvar tills han kommer hit :D

Drömde inatt att jag var i Brasilien. Eller, i ena sekunden var det Brasilien och i andra Bråtaviken. I vilket fall som helst hade vi jättemys allihop.

Har ätit knäckemackor till frukost och spenderat morgonen med att försöka sätta diagnos på Tilda, men tydligen var allt jag kom på fel. Är väl något nytt som ingen sett innan...:p


Heejsvejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0