21 november 2009 - TRÅÅÅK!!

Idag vill jag göra något! Men jag vet inte vad. Vad kan man göra när man inte har några pengar att göra något för? Har inte ens så jag kan köpa ett busskort och åka in till stan eller hem till någon. Känns som om jag mest bara sitter här och inte gör någonting alls. Diskar, städar och glor på TV är typ det enda jag gör, känns det som. Jag vill gå på bio, eller gå ut och äta eller ta en fika. Vad som helst liksom. Jossan ska på teater idag och se "The producers". Gissa om jag är avundsjuk! Vill också gå på teater...
Vet att detta kanske inte kommer förändras så mycket när bebisen kommer, men då kan jag ju alltid ta en prommenad med honom/henne i vagnen. Dessutom kommer Johnny vara här så vi kan ha tråkigt tillsammans! Kommer säkert ändå inte vilja göra så mycket. Kommer ju ha ett helt nytt liv att anpassa mig efter så jag har väl inte så mycket energi till övers. Har inte så mycket nu heller, men det är nog inte bara för att jag är gravid har jag insett. Är man ostimulerad blir man ju orkeslös. Tänk om jag får avslag på fredag...? Vad fan gör jag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0