20 november 2009 - Vi ses väl imorrn?

Nu ska jag samla ihop mig och ta mig till sängen. Blev ju ingen middagslur idag så nu är lite (-mycket) sömn nödvändigt känner jag. Gäspar så tårarna rinner. Brukar vara tecken på att det är dags att knyta mig. Har inga alls planer inför morgondagen. Det får dagen utvisa!

Pratade med Johnny för några timmar sen. Han konstaterade att det bara är 12 dagar kvar. På onsdag bara en vecka. Och jag som trodde att jag var fånig som gick och tänkte så. Kanske jag var också, men nu är jag ju inte fånig ensam i alla fall!

Blev sugen på KFC nu! Tilda berättade om maten från grillen och jag vill också ha!! Får väl ta med mig en yoghurt till sängen...



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0