20 november 2009 - Hjärna på Tv såhär på morgontvisten

Oprah Winfrey har idag Michael J Cox på besök. Han som spelade i Spin City (och massa annat) och har Parkinsons. I stolen bredvid honom sitter en läkare som bara tvunget ska visa vad det är som händer i hjärnan då man får denna sjukdomen. Han har med sig en riktig hjärna från en man i 50 årsåldern. Tycker det är lite äckligt och hade det funnits någonting annat att titta på så hade jag bytt kanal, men vid den här tiden på dygnet är det bara pusselspelsprogram och TV-shop som går. Därför jag inte tycker om att vakna tidigare än 12. Det finns absolut ingenting att göra!

Jag ska snart packa ner tvätten i min röda tvättpåse (med vita prickar =D) och gå ner till tvättstugan. Undrar om det är klockan 11 eller klockan 14 jag har tid. Oavsett har jag inte jättemycket tvätt, bara underkläderna så det lär gå rätt snabbt! Borde verkligen diska också, för nu har jag verkligen legat på latsidan de senaste dagarna och det finns bara en ren tallrik. Alla djupa är smutsiga och även alla asketter. Så det är dagens planer!

Känns som om det kommer bli en middagslur idag! Redan/fortfarande så trött!!


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0