19 november 2009 - Blev ändrade planer

Kom faktiskt upp i morse, trots att jag inte sov särskilt bra under natten. Är ju alltid så när jag vet att jag ska göra något dagen efter, kommer inte till ro alls. Blir stressad eftersom jag inte tror att jag kommer komma upp när jag ska. Men strax efter 8:30 var jag uppe och väntade på att Patrik skulle ringa och meddela att de var påväg. Strax innan 9 fick jag ett SMS där det stod att det blivit ändrat och han blivit skickat till Stockholm. Novas mamma fick därför ta henne en dag tidigare, så det behövdes ingen barnvakt. Fast det var ju nästan tur för efter bara nåra timmar kände jag hur den tidiga morgonen tog ut sig och jag fick gå och lägga mig igen.

Läste i Tildas blogg --> http://tisslans.blogg.se/ igår att hon hade käkat pannkakor, vilket gjorde mig oerhört sugen på detta, så klockan halv 10 imorse satt jag i soffan vispade pannkakssmet. Blev riktigt god frukost! Sen gick jag ju och la mig igen och vaknade när pappa ringde 15:30. Var då hungrig igen, och gjorde iordning några korv med bröd. Men är fortfarande hungrig, så det får bli nåt mer. Är riktigt sugen på choklad, eller chokladtårta, nu, men det har jag ingen, och heller inga pengar att köpa för så det får jag vara utan!

Sara sitter nu på bussen påväg hem efter sin lilla tripp till Stockholm. Hon sa att mötet hade gått bra, trots knappt en timmes sömn på bussen. Hon var dock osäker på att hon skulle komma in med tanke på att det är så få platser jämfört med sökande. Men vi hoppas på det bästa i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0