18 november 2009 - Snyggos!

Vet inte vad som fick mig att tänka på snygga män just nu. Saknar kanske att vara kär i kändisar som jag så ofta var förr. Gick gärna och förälskade mig i "overkliga" killar, för då kunde jag ju bestämma själv hurdana de skulle vara i sättet och allt. Kunde liksom planera vårt "förhållande" som jag ville ha det. Tänk vad skönt att kunna bestämma allt! Fast, har märkt på senare tid, att det nog inte är så himla härligt. På något sätt så känner jag mig aldrig så tillfreds som efter att jag och Johnny har haft ett gräl och kommit fram till en bra kompromiss. Känns mycket bättre än att han ska låta mig ha rätt bara för att göra mig till lags. Man måste bråka för att förhållandet ska utvecklas, brukar jag säga!



Hur som haver, här kommer lite, enligt mig, riktigt hett ögongodis :D


1. Corbin Bleu!
Fan vad han hettat till sig de senaste åren.
Är ju inte längre den lille pojken från High School Musical,
utan en riktig man. Och en het sådan. Grrr...;)



2. Taye Diggs.
Blev hopplöst förälskad i honom under
Kevin Hill tiden. Att han kunde sjunga visste jag inte
innan Rent. Och vem skulle inte vara Sams patient
i Private Practice. Jag skulle ju bryta mitt eget ben för mindre! ;)



3. LL cool J.
Vet bara att jag såg honom i Big Blue Sea eller
vad den hette. Han var sjukt charmig i den, men
det var först när han var gästdomare i
American Idol som jag mjuknade. Han var så
gullig mot de tävlande och gick och kramade om dem
om de var ledsna. Tyckte jag var fint!
 Hård på utsidan, mjuk på insidan <3





Nu ska jag sova på riktigt!!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tay Diggs! Vår älskade Collins, han är så fin.

2009-11-19 @ 07:40:39
URL: http://tisslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0