18 november 2009 - Snart helg igen =D

Nu har halva veckan gått! Bara två dagar kvar till helgen. Det är visserligen inte så stor skillnad på vardag och helg i min värld just för tillfället, men det känns ändå onekligen skönt när fredagkväll kommer.

Åkte hem till Sara vid 18 tiden och vi gick till "Smaskens" och käkade Pizza. Hon var som en manisk zombie av trötthet, men med en pizza (utan kanter) i magen vaknade hon till litegrann. I alla fall så pass mycket att hon var tillräckligt klar i huvudet för att spela lite 500 och Chicago. Visserligen förlorade hon för det mesta, men det gör ju inget! Sedan spådde hon mig i sina Tarotkort, och min framtid ser faktiskt ljusare ut än den någonsin gjort! Har alltid mycket arbete i mina kort och även idag var det de korten som dominerade, men det kom också mycket om kärlek, trygghet och stabil ekonomi. Slusatsen var typ att det kommer vara mycket arbete med det som väntar, men det kommer att lösa sig till det bättre. Finner viss trygghet och lugn i vad korten säger så det känns ju riktigt bra!

Fick också ett kort som typ menade att eftersom jag kommer behöva lägga ned så mycket energi på det arbete som komma skall (bebisen antog vi) så skulle andra känna sig bortglömda, och jag måste anstränga mig för att hålla mina vänskapsrelationer vid liv. Blev jätteorolig och det fick mig att tänka om det är någon jag inte har brytt mig tillräckligt om på sistone. Är det nån som känner så, säg till! Jag är så uppslukad i allt som är på väg att hända, men det betyder inte att jag inte tänker på er. <3 


Så nu sitter Sara på bussen mot Stockholm och mötet som kanske kommer ändra hennes framtid. Hoppas ju på det, eftersom hon vill det, men samtidigt kommer det bli konstigt om hon flyttar till Stockholm. Är ju van vid att ha henne relativt nära. Men, som man säger "Tiderna förändras..."
Kommer hon in flyttar hon härifrån i februari redan. Då kommer jag ha stor del av mina närmsta vänner i den stora staden. :)

Jag borde gå och lägga mig nu. Nova kommer vid 09:30 imorrn och då ska jag ju gärna vara vaken. Helst vill jag ha ätit frukost, duschat och klätt mig också, men det är kanske för mycket begärt av en latfis som den jag själv har blivit. ;)

Godnatt på er allsammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0