17 november 2009 - Har ätit nattmat =D

Är ganska nyhemkommen från Sara och har precis ätit lite gran innan sängen väntar. Två rostade mackor och en yoghurt. Tar en clementin med mig till sängen också och hoppas det räcker för att jag inte ska vakna klockan 6 av en ekande mage. Wouldn't bet on it though...

Och imorgon då? Ja, ska väl försöka hålla Sara från att sovba bort hela dagen så hon är riktigt trött på bussen upp till Stockholm. Får hoppas det går bra, men som hon sa, när det väl gäller så kommer hon nog upp! Om jag vaknar alldeles för tidigt, runt 8-9, så ska jag ringa och se om jag kan hjälpa till att få upp henne. Om hon inte redan kommit upp, vill säga!

På torsdag kommer lilla Nova hit. Ska bli interessant att se hur det går, med tanke på att flickan inte känner mig. Hon är ju trots allt inte ens 11 månader än så det kan ju bli lite krångligt i början. Men samtidigt är det ju tur att hon är så liten för det är ju barn i den åldern, och yngre, jag har lättast att komma nära. Dessutom är hon tydligen inte särskilt svår av sig, förutom att hon är envis. Men vem är inte det?

Missade Johnny på msn idag. Han hade suttit och väntat på mig i två timmar, men gick hem då jag inte dök upp för att invänta mitt samtal istället. Surt att missa honom dock, då det inte är så vanligt att han kommer. Men vi pratade på telefon istället och han sa att han skulle försöka komma imorgon också. Men vi får se om han har pengar till det!


Nu vet jag en som ska sova i alla fall, och det är Jag! Verkligen urtrött nu och det ska bli såå himla mys att krypa ner i min favoritsak i hela lägenheten. Sängen alltså!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0