17 november 2009 - För tidigt för nåt...

Så jäkla trött jag. Det var magen som väckte mig - igen. Den knorrade och knarrade och bebisen sparkade så det fanns inte en möjlighet för mig att sova vidare. Nu har jag tryckt i mig en liten youghurt och en clementin så jag kryper nog tillbaka i sängen och sover några timmar till. Jag har ju inget liv att sköta (än) så jag kan ju göra så, till skillnad från er med planer för dagen. Visst har jag också planer, men inga jag måste förfölja! Hoppas bara på att Knoddas är på min sida och kanske lugnar ner sig en aning när jag lagt mig till rätta...skulle inte sätta pengar på det dock. Han/hon gör ju som han/hon själv vill. Inte som jag vill. Men det ska det nog bli ändring inom en inte jättelång framtid!


- Å nu var dem och tömde återvinningen! Det var tamej på tiden!!



GODNATT??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0