15 november 2009 - Regn non-stop...

    Är det ett regnår i år? I Sverige är det väl alltid regnår, men brukar det verkligen vara så här blött? Kanske jag har glömt av det bara. Det kanske är så det ska vara. Man kanske ska glömma av det...

    Lite förvånad var jag när jag såg att klockan inte ens var 9 när jag vaknade i morse. Gick inte riktigt med på det, så jag vända på mig och la tillbaka huvudet på kudden och somnade om. Vaknade typ efter 2 timmar igen och då tyckte jag det var lika bra att går upp. Eller gå upp och gå upp, förflytta mig från sängen till soffan är väl mer vad jag gjorde. Nu har jag i alla fall ätit lite frukost (rostad macka och rökt makrill) och sitter med "Jims värld" på TV:n. Suger...

    Funderar på om jag ska ta en varm skön dusch och passa på att raka mina ben. Ingenting som görs dagligen nu för tiden eftersom det har blivit en aning svårare med en stor, tjock mage i vägen. Men jag tänker dock inte sluta med det! Älskar känslan av nyrakade ben. Särskilt mysigt var det när jag hade katt och hon gick under täcket och strök sig mot benen med sin långa mjuka päls. Myspys! 

   
Tacokväll sen! Såå mysigt...(Tror jag älskar "mysigt")


XAU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0