14 november 2009 - Lördagkvällen drar sig mot sitt slut

    Nu har Madde precis åkt hem. Vi har suttit och pratat om "Faraway love", jag har min Brasilien (Nähä?) och hennes befinner sig i sitt hemland, Barbados. Hon kommer inte få träffa honom förrän i Juni, stackarn. Men hon är tuff och klarar det säkert bättre än vad jag skulle gjort. Vi har även kollar på "Day after Tomorrow", och i våra hjärnor blev det helt plötsligt snöstorm och massa, massa minusgrader så vi tryckte upp oss i varsit hörn på soffan och kurade in oss under filtarna som fanns till hands.

    Nu ska jag strax gå och lägga mig, hade jag tänkt. I morgon ska jag sova utan några störande moment (...eller hur, vänner??). Sedan kommer Sara hit och vi ska ha tacokväll! Ska bli riktigt gott och jag blir hungrig bara av att tänka på det! Kanske ska ta en yoghurt innan jag kryper till kojs, bara i förebyggande syfte...

    Brände ju mig på ugnen häromdagen. Smartheten själv är jag, och fick en söt liten brännblåsa att bevisa det med. Bara det att det gick hål på blåsan under kvällen och all vätska rann ut. Lugnt liksom! Fick en skyddande sårskorpa, som jag dock tycker var lite för mjuk för att få betraktas som en skorpa, men ändå! Saken är den att när jag idag skulle lägga in de nyvikta kläderna rev jag upp "skorpan" mellan två hyllor då det var lite trångt. Så nu har jag riktigt, sabla ont! Värker typ i halva handen. Men, jag tänke så, att jag snart ska föda barn och pallar jag inte ett litet sår på handen så kanske det är god ide att fundera på ett snitt? Så jag pallar! :D


   
Tänkte nu krypa ner i min stora, mjuka, nybäddade säng med de sista sidorna av följetången i Sofies Mode och gosa med Fofinha lite innan jag somnar. Tycker jag låter som en superbra ide, och i mina tankar ligger jag redan där!

 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0