11 november 2009 - BURRRRNED

    Idag vaknade jag inte förren alarmet gick - somnade sedan om och vaknade igen när pappa ringde. Min tvättid började klockan 11 så jag hade ställt väckarklockan på halv, men jag ville verkligen inte går upp. Hade ändå inte mer än en tvätt med lite underkläder, så jag behövde inte tre timmar. Var nere strax innan 12 och då var det någon som redan hade börjat tvätta, trots att det var min tid. De gör ju så om man är sen! Så jag suckade, ställde min tvätt på bänken och gick tillbaka till lägenheten och diskade istället. Sedan gick jag ner igen, och då hade personen lagt in NY tvätt! Jag blev lite irriterad när en pytteliten japan kommer inrusande och frågar på superkass engelska om det är min tvättid. Jag svarar vänligt att det är det. Han börjar stakande förklara sig, på en blandning mellan engelska och teckenspråk och jag förstår att han tagit fel tid och att hans började klockan 14, så jag skulle få ta den istället. Han bad så mycket om ursäkt, och jag försökte hålla mig för skratt. Så åter igen gick jag upp till lägenheten utan att få något gjort i tvättstugan. Jag skrev mitt brev som coachen på arbetsforumet ville ha om mig och fick ivägskickat det. Sedan lagade jag mat - och brände handen i ugnen - och bestämde med Mad att hon ska komma och hälsa på efter sin arbetsintervju vid 19. Sedan gick jag ner igen, och fick äntligen slängt in tvätten i maskinen! När jag en timme senare skulle gå ner för att lägga in tvätten i torken vad tror ni hade hänt då? Jodå, visst var det upptaget igen! "Jävla Japan..." tänkte jag, men nu var det inte han som var den skylldige utan någon tjej. Tyckte allt var så jävla snurrigt, så jag tog med min tvätt upp och hängde upp den istället. Orka dela tvättstuga med dummingar!!

Ja, där var min dag! Givande va? Har i alla fall hunnit med;

- Diska (har inte diskat sen söndag)
- Skriva min Personliga Presentation till E.S
- Skicka -"-
- Tvätta
- Laga mat
(och äta lite av det..)


Så jag är faktiskt ganska så nöjd med min dag än så länge. =)

Hej!



Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, JAG HAR HÖRT ATT MÅNGA SVENSKA BOLAG SLUTAT MED RESOR TILL NATAL, JUST PGA KRIMINALITETEN...?

2009-11-11 @ 17:20:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0