23 juli 2009 - Första ultraljud

   Igår var vi på östra och hade vårat första ultraljud. Går inte att förklara hur det kändes att se det lilla livet. Har ju vetat att något växer i mig i tre månader, men har inte fattat det. Jag gör det fortfarande inte, men igår när jag såg det lilla hjärtat slå, de små armarna som slog runt om sig och benen som vilt sparkade omkring sig insåg man att det faktiskt är på rikigt och på allvar. Han/hon har liksom redan börjat suga på tummen! =) Nu vet jag att allting står rätt till, och jag kan äntligen slappna av och njuta av det.
   Fick ett nytt datum också. När vi var hos barnmorskan fick vi preliminärt den 22 dec, så vi hoppades på ett bättre. Typ efter nyår någongång. Tji fick vi! På julafton är det beräknat! Jodå, tackar för den!!
 

Tilda har uttryckt sitt önkemål på fler bilder, har en jag kan visa iaf =)



V.17



Tchau

Kommentarer
Postat av: tilda

Shit va sött!

2009-07-23 @ 18:17:18
URL: http://tisslans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh, så mysigt!! :)

2009-07-25 @ 00:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0