8 december 2009 - Till Stena fastigheter...

...vi är i stort behov av nya torktumlare här borta på månadsgatorna! Efter 2 timmar på hög värme är kläderna fortfarande blöta och jag tycker inte att det är helt OK! Hur ska man hinna få rent och tort alltid på de timmar man får undrar jag!? Tåls att tänka på! (Kanske borde jag sätta upp en lapp i tvättstugan, min blogg läser de ju knappast?)

Har spenderat halva kvällen med Tiss och Joss på msn. Vi har pratat om allt mellan semlor till innebandy och nagellack till Leif Andre. Fråga inte vad vi får allt ifrån, för jag vet ärligt talat inte.
Dessutom har Tiss och Joss varit på eggen att strypa varann via Internet flera gånger. Också här får jag be er hålla frågorna iväg för jag förstår själv inte hur detta skulle funka...:p



- Kram -


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi är ju dom tre musketöserna!!

2009-12-08 @ 20:27:03
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0