8 december 2009 - Tea is my medicin

Har fått lite frågor om jag ligger och föder, men så är inte fallet. Har inte orkar blogga bara, då jag har gått och blivit sjuk. Inget allvarligare än hosta, men det tar ju verkligen ut en! Jag lovar att höra av mig till er när det blir dags. Får nämligen använda mobilen inne på sjukhuset! Ni som vill veta kommer få veta, på ett eller annat sätt! :)

Var hemma hos farmor en sväng igår. Hon ville ge mig pengar, och gudarna ska veta att jag behövde det. Kom som en skänk från ovan! Så jag var illa tvungen att sätta mig på vagnen och ta mig hela vägen till Dr Sydows gata fast jag egentligen hade föredragit att ligga hemma eftersom jag inte var helt i form. Men det gick bra. Vi åt lite och mat och sedan fikade vi med lussebulllar.
När jag kom hem sen köpte jag och Johnny hem pizza och satt framför "Mystery Alaska" och mös. Tycker så mycket om att ha honom hos mig igen! :)

Nu sitter jag och dricker te för att försöka lindra min hemska hosta! Brukar hjälpa mot det mesta. Varmt te och varma bad är bästa sättet att kurera sig! Synd bara att jag inte har ett badkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0