31 december 2009 - Hemsk natt! Fruktansvärd jättehemsk, verkligen!

Igår hade jag bara värkar nån gång i timmen, max. Helt okej att ha det så. Har ju lång tid på mig att hämta mig igen efter. Trodde natten skulle bli lugn eftersom dagen varit det, och såg fram emot att få sova ut. Men tji fick jag. Efter några timmars sömn vaknade jag av att den bekanta känslan av att någon håller på att ha sönder dig. Började skrika och råkade klappa till Johnny så stackarn nästan började gråta. Dels för att det gjorde ont, men också för att han inte vet vad han ska göra när jag får så här ont.
Vid 04:30 ringde jag in till förlossningen för tips osv. Fanns dock inte så mycket att göra, bara rida ut det så att säga. Det är vanligt att man som förstföderska har en väldigt lång lantalfas. Kan ju dock betyda att det går fort när det är dags! Vi får se!!

Gott Nytt År! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0