31 december 2009 - Det gångna året 2009

Så här spenderar jag de sista minuterna på detta året!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid


2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga 

 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, en vän fick en liten flicka i November.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov...


5. Vilka länder besökte du? Brasilien. (Mellanlandade i München och Portugal, om det räknas..?)


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer flyt och flax hade ju kunnat komma till användning känner jag...!


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 februari när jag kom tillbaka till Brasilien och den 19 april då jag fick två rosa streck =)


8. Vad var din största framgång 2009? Svårt, riktigt svårt..! Fixat en bostad åt mig och min lilla familj och ekonomiskt stöd, kanske.


9. Största misstaget? Inga förödande.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja sjuk en hel del. Influensan i Brasilien och något liknande här i Sverige.


11. Bästa köpet?


12. Vad spenderade du mest pengar på? Brasilien...


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket gjorde mig riktigt glad!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ayo - Milow


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Generellt mer ledsen. Men glädjen när allt löst sig är mer betydelsefull.


16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat...:p


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat..? haha


18. Hur tillbringade du julen?


19. Blev du kär i år? Varje dag...;)


20. Favoritprogram på TV?


21. Bästa boken du läste i år? Oj...läste typ 20 böcker i Brasilien. Minns inte, så de var väl ingen vidare. "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg var det nog!


22. Största musikaliska upptäckten? Ingen direkt..


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Bara att få komma hem till Sverige och äta :p Fick det också :D


25. Något du önskade dig men inte fick? Nope!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt i huset i Brasilien med Johnny, Marco, Marcelo, Jonas, Carlos, Roger och Alana. Lyssnade på musik och åt pizza och pratade typ. Åkte hem till Sverige dagen efter.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, självklart..


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha...ingen för omväxlings skull :p


31. Vem saknade du? Mamma <3


32. De bästa nya människorna du träffade? Min "andra" familj i Brasilien.

GOTT NYTT!

Slapp? :D


29. Vad fick dig att må bra? Stödet från mina vänner och min familj när jag behövde dem som mest
Cold Case kanske...
Med en tjock, tjock mage, pappa, Andreas, Tessie och min niginho Johnny. Lugn och stillsam hemma hos oss.
Barnvagnen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0