3 december 2009 - Back to normal?

Jag kan fortfarande inte fatta att han faktiskt är här nu! Att jag kommer kunna ta på honom, prata med honom och pussa på honom när jag vill. Kunde inte sova inatt. Låg bara och tittade på honom. Jag undrar hir långt det kommer ta innan det blir som vanligt, alltså som det var innan han åkte typ. Tror att han är rätt tillbaka i det, men av någon anledning kommer det ta ett tag innan spänningen släpper i mig. Men det är okej. :D
Han ligger fortfarande och sover, men jag vaknade av att magen knorrade. Så nu har jg tryckt i mig ett par mackor och tittar på "Alla älskar Raymond". Mest i brist på annat! Han somnade rätt tidigt igår också. Vi låg och tittade på "American Psycho" men han orkade inte ens titta färdigt på den. Halv tolv låg vi i sängen redo att sov. Tog väl 2-3 minuter innan han snarkade, vilket kändes väldigt behagligt. Saknat hans snarkningar. Fast efter ett tag sparkade jag till honom, det blev lite mycket ljud. Han somnade med armarna runt mig, så jag låg vaken och bara log.



Han frös en del igår :p



- Jeans under mysbyxorna -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0