29 december 2009 - Sua raparigas

Så trött man blir.

Jag och Johnny ligger just nu i sängen och förbereder oss på ännu en jobbig natt. Även om värkarna inte är hälften så starka eller ens något regelbundna är det hemskt när de kommer. Så går man in på bloggen och ser kommentarer som de som skrivits.

Alltså det är ju rätt allvarliga anklagelser det skrivs, och vi skulle gärna vilja veta vilka ni är som vet så himla mycket om mitt och Johnnys förhållande. Och som känner Johnny så himla väl att kunna veta hur han känner och vad han tänker.

Han undrar om ni ens har träffat honom, och i så fall när.

Säger som de andra, sluta vara så fega och stå för vad ni säger. Är det någon som helst sanning bakom det i säger så behöver ni ju inte gömma er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har faktiskt övertalat mig lite, om att det jag hört inte stämmer.. Men det jag sagt, har jag hört.

2009-12-30 @ 00:40:26
Postat av: Helena

Bry dig inte om vad dom skriver. Elaka och avundsjuka människor har inget att komma med, vad vill dom liksom?! Det är ju BARA skrattretande. Släpp det istället och fokusera på din lilla bebbi som kommer vilken sekund som helst verkar det som:)Guuud va spännande, önskar dig verkligen all lycka!:)

2009-12-30 @ 09:22:45
URL: http://mittlivsomhelena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0