28 december 2009 - Till Kära "Anonym"

Vet inte om jag ska skratta eller gråta av denna fina kommentar jag fick från någon vid det populära namnet "Anonym". Kommentaren löd;

"Alltså du, jag känner också johnny. Han stöter på alla mina kompisar, och han har barn i brazil och har varit gift där och sånt. Igår på msn frågade vi han vem du var, han sa att du var ett one night stand.. Tänk lite kvinna"

1. För att gifta sig i Brasilien måste man bara 18. Johnny fyllde 18 i år den 27 augusti. Han var då här med mig i Sverige. Han åkte tillbaka till Brasilien 2 dagar efter det. Så alltså måste han ha gift sig och skilt sig på 3 månader? Ja, kanske är det möjligt, men det verkar otroligt i mina öron.

2. Och om han skulle ha barn innan? Skulle väl inte vara första gången någon skaffade barn med någon annan? Dock har jag svårt att tro detta då jag varit vid Johnnys sida i över 6 månader och praktiskt taget bott med hans familj. Tror de skulle nämna något om hans andra barn i så fall.

3. Jag frågade nyss Johnny hur många "one night stands" han har haft, och han visste inte ens vad det betydde så han såg mest ut som ett stort frågetecken.

4. "Stöta på" på Svenskt sätt är inte riktigt samma som "Stöta på" på Brasilianskt sätt. Fan, de stöter på sin egen familj där. Och jag vet precis vad han gör, för han brukar skratta åt det när han kommer hem och vi brukar sitta tillsammans på msn och garva åt brudarnas chockade reaktioner när han skriver "I want you, baby" och dylikt.
  

Är nog mest förudmjukad över att någon skulle tro att jag är så naiv och tro att han är genomgod. Tro mig, jag vet rätt mycket om vad han har hållit på med och att han är rätt dum i huvudet. Inte så att vårat förhållande har varit en dans på rosor direkt. Och tro mig, tanken på att han utnyttjat mig har slagit mig också, men varför i skulle han skaffa barn med någon om han inte ville vara med den personen? För att komma till Sverige? Han ville inte ens komma till Sverige förren jag bad honom följa med honom. Dessutom har han många vänner som bott i Sverige utan att ha barn där, så det är ju inte så att det är ett måste.
Gör vi slut kommer barnet att hamna hos mig och då kommer han få väldigt begränsad med tillfällen att träffa honom/henne. Varför skulle han riskera att inte få träffa sitt barn? Tror du kanske att han inte bryr sig om det heller...?



Jaja, det var i alla fall en trevlig iakttagelse. Men både Johnny och jag är extremt nyfikna på vem du är, så om du kan klämma ut med det lika bra som du klämmer ur dig annat skoj så vore det hygglo...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jag har hört, har han berättat till mina kompisar, som jag tror att johnny har förtroende för. I Majorna.

2009-12-29 @ 15:02:46
Postat av: johnny

heej son of a bitch i will kill you if i know who you are... :@ stop comment maria blog, show your self coward pussy

2009-12-29 @ 20:09:27
Postat av: johnny

you say like that because i been try to get your mom to the bed right..? stop comment maria blog

2009-12-29 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0