28 december 2009 - Slapper

Hade jag varit den åttonde dvärgen hade jag själv föreslagit att mitt namn skulle bli "Slapper". Passar mig alldeles utmärkt. Men jag känner inte att jag tar någon direkt skada av att inte göra något särskilt, tvärtom i så fall. Njuter av att kunna göra ingenting med gott samvete. Fast imon blir det att röja lite, diska och plocka undan på bordet typ. Johnny städade ju så intensivt innan jul att det - faktiskt - håller sig rätt bra.

Var på stan med Sara några timmar igår ju. Jag sparade mina slantar flitigt, men köpte en ny mössa. Kostade dock bara 49:50:- så det var inte särskilt blodigt får jag väl säga. När affärerna stängde åkte jag med henne hem och stannade till 20:45 då jag tog bussen hemåt.
Hemma satt Johnny och tittade på "The Bodyguard" och jag gjorde honom sällskap. Var väl inte jätteinsatt i handlingen då jag mest satt och spelade Bitch på blip.se. Sen gick någon film med Arnold Schwarznegger som vi kollade på, men sen kröp vi till sängs. I timmar låg vi och lyssnade på musik från Spotify och pratade och skrattade åt varandra när vi försökte prata varandras språk. Sedan, utan varning typ, somnade jag. Kommer inte ens ihåg att jag hade bestmt mig för att försöka.

Vaknade som vanligt tidigt på morgonen av att blåsan var påväg att rinna över. Var uppe på toaletten, men somnade fort om igen nr jag krypit tillbaka ner i sängen. Nästa gång jag vaknade var av en enorm smärta jag kände runt midjan typ. Kändes precis som mensvrk, fast mycket, mycket värre. Låg och vred och vände på mig i sängen, gnyende som en hundvalp. Jag somnade om men vaknade snart igen av samma anledning. Då gick jag upp och ställde mig en riktigt het dusch och lät strålen stå på de ömma områderna. Hjälpte väl en del, men ett badkar hade ju varit guld värt!

När jag hade suttit uppe framför TV:n några timmar gick jag och la mig igen. Klockan var runt 13 och jag var så himla trött fortfarande. Somnade halvt och sov ett tag men inte utan att smärtan kom tillbaka. Tror inte att liggande ställning är den bästa för denna sortens ont. Vet inte vad som är, men jag får väl försöka komma på det!

Så, idag har jag gått 4 dagar över tiden. Om ingenting har hänt tills på onsdag ska vi till barnmorskan. Vad tror ni? Kommer det dröja till efter nyår?

Klem

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi satt å skämtade om de där häromdagen. om man hade varit en åttonde dvärg va hade man hetat då. hade nog hetet super, eller fyller :P

2009-12-28 @ 18:41:37
Postat av: Stora-Maria

Nej du lilla vän, jag tror inte den lille håller sig kvar så länge:)

2009-12-28 @ 20:48:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lastbilsroev
Postat av: Anonym

Alltså du, jag känner också johnny. Han stöter på alla mina kompisar, och han har barn i brazil och har varit gift där och sånt. Igår på msn frågade vi han vem du var, han sa att du var ett one night stand.. Tänk lite kvinna

2009-12-28 @ 21:22:56
Postat av: J

Hörre du du. din anonyma fegis. Vart vill du komma med å säga sådanna saker?? dom väntar basrn ihop.. tänk lite din jävla idiot.

2009-12-28 @ 21:28:45
Postat av: Anonym

Det är väl bättre att dom vet sanningen om varandra? Att leva med massa oklarheter kommer man inte långt på. Idiot.

2009-12-28 @ 21:50:37
Postat av: Nanna

Åh så spännande det är nu ! :)

Går ungefär in här 100 gånger om dagen nu ;-D



Hahahaha och vilket jävla skämt den anonyma kommer med. Säg ditt namn och tänk till lite du istället. Vissa människor är bra dumma alltså.

2009-12-28 @ 21:53:50
URL: http://nannaas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bra dum är hon som äger bloggen, som inte lär känna han innan. Tro på vad jag säger, en dag kommer sanningen komma fram, och då kommer jag nog skratta ihjäl mig. Tror du borde prata med johnny om detta, maria.

2009-12-28 @ 21:57:17
Postat av: Heidi

vad är det för en feg liten horunge som sitter här å snackar massa skit, anonym dessutom. Hur fan kan du kalla Maria dum det är det sista hon är håll dina fucking åsikter för dig själv!!!

2009-12-29 @ 14:48:10
Postat av: Magdalena

Ja men jisses... Ibland blir man ju bara så trött...



Maria o Johnny jag önskar er alla tre all världens lycka... =8))



Kraaaaam

2009-12-29 @ 16:24:10
Postat av: Anonym

oj vilket tjaffs.. jag tror kanske inte på det dendära andra anonyma har skriver men dock tror jag inte att han är kär i henne och hon vet de men vill inte inse det bara. maria vet..men ibland vill man inte inse..

2009-12-29 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0