27 december 2009 - Hitt på nåt...

Hade ju planerat att försöka ta det lugnt mellan jul och nyår för att försöka hålla ut på förlossningen, men jag vill verkligen inte det längre. Hur sjukt tråkigt är det inte då att bara sitta hemma i soffan hela dagarna då? Pratade med pappa innan och han sa att jag inte ska behöva göra det. Sätter det igång så gör det. Det är ju ändå det som ska hända och alla går och väntar på nu, så idag ska jag inte sitta hemma. Tycker dock det är synd att det inte var igår jag bestämde mig för att låta det gå som det gör, så jag hade kunnat åka ner til Kungsbacka och träffa Tilda. Var ju bara en som kom på hennes fika. Dålig stil, tycker jag! Hade jag vetat det hade jag struntat i krämpor och foglossning och åkt i alla fall!! Tycker inte det var schysst, som hon ansträngde sig!

Ska i alla fall in till stan strax och träffa Sarabaralingonskara och kolla in rean. Tror jag ska köpa en ny väska, för min är påväg att ramla sönder!

Talk to you later! Tchau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0