26 december 2009 - Kramp

Får fruktansvärd kramp i mitt högra ben titt som tätt. Igår höll jag på att inte kunna ta mig upp från toalettstolen själv. Känns verkligen som om benet ska lossna. Bebisen ligger där den ligger och gör fortfarande inga anspråk på att vilja ta sig ut. Fast det är klart, hade jag legat i ett vattenbad och blivit omkringburen så hade jag nog också velat stanna där. Han/hon har dock börjat bli mer aktiv igen. Sprattlar runt där inne, vilket gör mig lite nervös. Det kan innebära att han/hon kommer göra förlossningen bökig. Men vet ingenting än!

Lördag idag, Tilda har fika med alla sina vänner nere i Kungsbacka. Skulle åkt jag också, men tror inte jag orkar det idag. Känns som om jag har ett spännband över revbenen just nu, och ryggen värker en del också så det blir nog för mig att stanna hemma och ta det lugnt. Inte alls roligt, men vill jag att den här ungen ska stanna inne till efter årsskiftet så får jag offra lite också. Ingen mellandagsrea för mig, med andra ord. Vet inte om jag kommer kunna hålla det dock. Hittade en sjukt härlig pläd inne på Chilli som jag vill ha. Fick lite extra pengar av far min att köpa något roligt för, så det blir kanske att jag åker in och gör det. Men vi får se!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Vräker i mig julgodis som fan, men känner att jag behöver något stadigare än det. Stackars bebisen kommer ju få sockerabstinens när den pluppar! ;)

Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0