23 december 2009 - Lugnt i kistan igen

Det var väl ett så kallat "falskt alarm" igår, och det är jag rätt glad för. Klarar oss förhoppningsvis till efter jul! Jag tog det lugnt och slappnade av och när kroppen hade varvat ner avtog smärtorna också. Inge riktiga värkar alltså. Det kommer när jag håller mig aktiv, så ikväll lär jag känna av också. Ska in till stan, igen, med Sara och fixa lite saker inför imorgon. Ska köpa klapp till Johnny från min pappa eftersom han jobbar tills idag och inte direkt har tillfälle.
Sara ska ner till Åsa och fira jul med sin familj där och åker i eftermiddag, så vi ville träffas innan också. Kanske äta lite julsushi ;)

Ville bara meddela om hur situationen ser ut :)

Hörss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0