22 december 2009 - Intet nytt...

Har egentligen ingenting att skriva om. Har ganska precis vaknat så ingenting har hänt. Har inga direkta funderíngar om konstiga eller okonstiga saker att resonera runt med mig själv heller. Så varför skriver jag, kan man undra. Undrar jag i alla fall...
Tidsfördriv antar jag....


Åker hemifrån vig 12:30 då vi ska vara hos barnmorskan 13:30. Tar ett tag att åka dit, men det är rätt så lugnt. Kom nu på att jag glömt "anmäla" mig hos BVC här i Kortedala. Inte bra! Att man ska vara så tankspridd...
Efter barnmorskan tänkte jag att vi skulle ta oss till centrum. Jag behöver ett par leggins och Johnny skulle behöva en fin skjorta eller något till julafton. Får se vad vi kan hitta. Är väl kört med folk kan jag tro...
Inte en enda julklapp har vi köpt heller. Men det har vi ju blivit förbjudna att göra också så det får vara. Rätt skönt att slippa den stressen i år.


Lät det här väldigt deppigt? Skumt egentligen, då jag inte alls är deppig! Ska duscha däremot. :)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0