21 december 2009 - Vit morgon

Jävlar i havet! Vaknade strax innan 10 i morse, antagligen av att jag var pissnödig, men det glömde jag av när jag tittade ut och såg det vita täcket, som dessutom fortfarande växte. Okej, det var inte jättemycket, men mer än det varit i år, så jag fick skaka liv i Johnny. "Look out" väste jag och han satte sig och stirrade ut. Efter ett tag utbrast vi båda "Caralho.." och sedan hoppade han upp och orderade kläder på! Synd bara att jag då upptäckte orsaken till jag vaknade och när jag gick in på toaletten kom en smärta som inte var utav denna värld. Det kändes ungefär som om hela höger sida, från revben och ner till magslutet, var på väg att slitas av mig. Med lkvävda skrik tog jag mig tillbaka in till sängen och lade mig ner igen i hopp om att det skulle hjälpa, men inga sätt att ligga på fungerade. Till slut ställde jag mig på golvet och lutade mig ner i sängen och Johnny fick massera ryggen och då avtog det. Lite orolig blev jag, men jag var ganska säker på att det inte var "det" som hände. Värkarna kommer ju och håller i sig i ca 1 minut och sedan släpper dem. Det här höll i sig i över fem minuter och sedan dess har det inte kommit tillbaka. Men satan i gatan vad det inte var skönt!
Vi gick upp och satte oss i soffan, han med sin spellista på Spotify och jag med TV:n och facebook. Efter ett tag somnade han och det tog inte lång tid innan jag gjorde detsamma. Så vi låg och trängdes i soffan, han med min rumpa som huvudkudde och jag med honom som fotvärmare. Det var väl sådär skönt, men vafan! Är man trött så är man. Nu har vi ganska nyligen vaknat igen och ska strax åka och handla med Andreas och Tessie. Behöver hem lite mer mat! :D


                                          Jag och Johnny framför vår lilla stuga. Sött va? ;) haha

'

Ate mais, meus amigos. Tchau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0