17 december 2009 - Lixo

När väckarklockan ringde klockan 9 i morse trodde jag att jag skulle avlida. Så himla tidigt kändes det som. Jag hade sprungit upp på toaletten ett halvt dussin gånger under natten så jag hade väl inte riktigt kommit till ro typ alls. Dessutom hade jag ont i hela kroppen och kom inte ur sängen. Jag fick väcka Johnny så han fick putta upp mig till sittande läge innan jag kunde komma upp. Är verkligen fruktansvärt att vara så rörelsehindrad. Att ta sig ur sig ska vara en sådan kamp mot fysiken liksom. 

Sen blev ju ingenting bättre när jag kom utanför dörren och det var typ, jag undrar hur många tusen minusgrader?! Jag gick och grimaserade med hela ansiktet av rädsla att det skulle frysa och bli orörligt om jag inte höll igång blodcirkulationen. 
Fick massa god julmat på dagis också. Åt det vanliga, köttbullar, prinskorv, potatis och vörtbröd med skinka och senap. Fick glass till efterrätt och efter det satt jag mest i köket och pratade med Eva om, ja såklart, förlossning osv =)

Var hemma innan 18 och la mig direkt i en varm dusch (menar faktiskt la mig). :D


Hejsvej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0