16 december 2009 - Happy Camper

Den senaste tiden har Jossans blogg varit en "realityescaper" för mig. Det händer så mycket i hennes liv just nu, med skola, fest och vänner och det är så roligt att läsa om. Dessutom är hon på ett så härligt humör och sitter mest och ler när jag läser om hennes dagar. Drömmer mig iväg litegrann och låtsas att jag också har massor pågående i mitt liv. Det har jag ju visserligen, men helt andra saker. Tro nu inte att jag sitter och tycker synd om mig själv, för det är inte så alls. Vill inte byta bort det jag har mot något. Men ibland är det kul att fly från sin egen vardag och ta plats i någon annans, och just nu är Jossans väldigt lockande! lindajosefinm.blogg.se

Nu sitter vi och tittar på House of Wax jag och min Niginho. Jag ska upp tidigt imorgon och åka hela vägen ner till Åsa för att äta jullunch på Myrstackan. Ska bli jättemysigt. Vill så gärna träffa dem igen innan bebisen kommer så det blir ju megabra. Vid 9 tänkte jag gå upp, så det blir inte en jättesen kväll. Men jag hinner kolla klart på filmen i alla fall.

39 fulla veckor har passerat i morgon. Går så fort! Snart ligger den lille på min mage istället för i. Längtar så mycket nu!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Även om jag är trött ich bakis idag älskar jag mitt liv. det är väldans roligt!! Hoppas att allt är bra med dig mijn vän.

2009-12-17 @ 15:48:56
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0