14 december 2009 - Noite de filme com meu amor

Filmen är igång och vi ligger nerbäddade under varsinn filt i soffan. Mycket bättre än så blir inte kvällen tycker jag. Filmen som rullar ikväll är "Alexander". Såg den sist Johnny var här också, eller ja, vi påbörjade den. Jag somnade ju alltid ifrån filmerna så jag har inte sett hela än. Nu för tiden är jag inte lika trött, så jag klarar av att ta mig igenom en hel film! Har ju lite godis att muta mig själv med också!

Sara var här ikväll. Vi åt mat, korv och potatismos, och satt sedan och zappade mellan kanalerna och pratade om allt och ingenting alls. Precis som vanligt. Eller inte egentligen, då det vi brukar göra är att spela yatzy och kort. Hon fick även följa med mig ner i tvättstugan och hämta upp min tvätt som jag råkade glömma av. Som tur var sprang vi inte på någon där och slapp därför undan utskällningen jag befarade åka på. På torsdag ska jag tvätta igen, men då är det bebiskläderna jag fick efter Dylan som ska fräschas upp litegran.


Godnatt på er och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0