14 december 2009 - Hostan är nästan borta! =D

Den här morgonen har jag inte hostat nästan någonting. Igårkväll var det lite, men inte alls som innan. Antar att det mesta som skulle ut kom ut igår morse. Was naaasty...! Är lite öm i halsen fortfarande men det är okej, så länge jag slipper den hemska hostan!

Idag är det 10 dagar kvar till bebisen ska komma. Börjar undra om han/hon kommer tidigt eller sent. Har varit bombsäker på att jag kommer gå över men efter förvärkar och sammandragningar börjar jag undra. Känner lite att om det ska ske innan jul så kan det väl ske typ nu, för då hinner jag hem till julafton, och om det inte sker innan så hoppas jag på att det dröjer till efter nyår. Men det är ju bara önskemål från mig, kommer väl antagligen inte bli något som jag vill!
Igår tog jag det bara lugnt hemma. Kände att jag behövde det efter lördagen. Åkte bara en sväng till affären och inhandlade lite frukostmat, annars höll jag mig inne. Andreas och Tessie kom hit en sväng och lämnade bebissängen, så nu har vi det viktigaste vi behöver. Materiellt sett är vi väl nu så redo vi kan bli. Mentalt blir man det nog aldrig. Så med andra ord är vi nu så redo vi kan bli.


Gud så hungrig jag är nu!!! Maaat :D:D:D



So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0