10 december 2009 - 14 dagar

Nu har jag gått 38/40 graviditetsveckor. Fatta att det kan hända när som helst. Bebisen är i klar att födas nu och väntar på bara på rätt tid. Förhoppningsvis är min bebis väldigt Brasiliansk och lever efter mottot - No Stress! - Då kanske den håller sig där inne tills efter nyår. Hade ju dock varit skönt att få det överstökat också. Känner att jag gärna vill ha min kropp tillbaka. Börjar tröttna på att dela den med någon annan nu. :p

Vaknade av att någon (med dolt nummer, såklart) ringde innan 7 i morse. Hade jag vetat vem det var hade han/hon legat risigt till. Började nämligen hosta som en lungsjuk efter och kunde inte somna om. Gick upp och satte mig med ett glas C-vitamin, en kopp te ocg två rostade mackor. Vid 8 gick jag och la mig igen och somnade efter ett tag om. Pappa ringde, men jag sa att jag skulle höra av mig när jag vaknat. När jag sedan gjorde det och tittade på klockan tyckte jag att det stod 11:34 vilket jag tyckte var en helt okej tid att vakna vid. Nästa gång jag kollade på klockan var hon dock 14:00 så jag hade visst sett fel. Sovit mycket i alla fall!



Utlovade bilder!







Där har ni den! =D



XAU!! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygg! :)

2009-12-10 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0