31 augusti 2009 - Ätit :)

    Jag hittade nyckeln! I Andreas rum låg den, alldeles ensam och bara väntade på att bli hittad och använd. Så det bar av ner till centrum för att inhandla lite kebab, cola och godis. Men satan vad det blåste på vägen, vill jag lova. det dröp av mig när jag kom in och jag fick snabbt som attan slänga av mig de blöta kläderna och hoppa i nya, torra. Tur att jag tvättade alla mina kläder i torsdags. Då har jag ju reserv! =)

    Den här veckan lär det bli mer blogginlägg eftersom jag kommer ha dator. Har insett det att det är inte kul att ha en blogg om man aldrig kan uppdatera den och det är ju svårt att göra om man inte har någon dator, vilket jag inte har. Men den här veckan var bror min så snäll att han lät mig låna hans så jag kan prata med Johnny. Fattas det bara att Johnny ska logga in nån gång :s Han lär väl ha mkt att göra nu kan jag tro. Jaja, tålamod är en brasses FV bäste vän...haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0